Luxent připravil v Residenci Salabka oslavu dne dětí

Luxent připravil v Residenci Salabka oslavu dne dětí

lečnost LUXENT, s.r.o. je českou realitní kanceláří působící na trhu s lepším bydlením či komerčními a zahraničními nemovitostmi. Podmínkou kvalitního bydlení je i čisté životní prostředí – a právě téměř bezhlučné elektromibily s nulovými emisemi ve městech jsou jednou z cest k lepšímu životnímu prostředí a tedy i k lepšímu byldení…
Z tohoto důvodu patří LUXENT mezi jednu z mála firem, které otevřeně podporují elektromobilitu. V termínu od září 2013 do března 2014 se realitní kancelář stala součástní pilotního projektu a ve spolupráci se společností E.ON začala využívat pro svůj každodenní provoz elektromobil. Elektropohon se přitom pro vyřizování obchodních záležitostech v Praze a širším okolí osvědčil.

Developerský projekt Residence Salabka, ve kterém bylo v červnu na prodej několik málo posledních třípokojových bytů přitom ukazuje, že není problém garážová stání v bytových nevostavbách vybavit nabíjecí infrastrukturou. Garáže s přípojkou pro nabíjení jsou kromě veřejných nabíjecích stanic jednou z možností, jak úspěšně provozovat vlastní elektromobil. Majitelé mohou svůj eletrický Volkswagen e-up! zapojit přes noc do zásuvky, kde se při standardním režimu nabíjení vozidla (ideálně za nízký noční tarif) nabije během šesti hodin. A protože je nabíjecí infrastruktura jednou z podmínek úspěšného provozování eletromobilů, svou logiku mělo i uspořádání poněkud netradiční akce, na které své produkty společně prezentovali automobilka Volkswagen a prodejce realit.

Více než logické bylo i načasování na den dětí – o kvalitní životní prostředí se na prvním místě zajímají rodiče, kterým záleží na tom, aby jejich děti vyrůstaly v prostsředí nezatíženém zbytčnými emisemi z dopravy… Letošní den dětí spadl na neděli – a den dětí v Residenci Salabka tedy hosté spojili s návštěvou nedaleké zoo či botanické zahrady. Přímo v Residenci Salabka byl navíc pro děti připraven bohatý doprovodný program včetně výtvarné soutěže.

„Akce podobného druhu jsou mi velice sympatické, obě pořádající firmy ukázaly, že jim nejde jen primárně o jejich zisk. Jde o typickou ukázku toho, čemu se říká CSR – tedy Corporate Social Responsibility. Pořádající subjekty jednoduše ukázaly, že je kromě jejich hlavní činnosti zajímá také život okolo… Například pro automobilky bývá běžné, že mají společný marketing s výrobci motorových olejů. Akce, kde je společně nabízen elektromobil a developerský projekt je přitom naprostou novinkou, a podle mého názoru ukazuje, jaké jsou v současnosti nevé trendy v oblasti marketingu, neváhal bych v této souvislosti použít označní "trend setters“ – jde o jakýsi směr, kterým se bude marketing vyvíjet. Někteří spotřebitelé se stále méně rozhodují na základě ovlivnění reklamou, ale například zcela automaticky dávají přednost všem produktům s označením Fare Trade, stejně tak bude hrát stále větší roli Corporate Social Responsibility, " říká Mgr. Jan J. Dvořák, Ph.D., odborník na reklamu a vedoucí pedagog reklamní tvorby na SŠ a VOŠ Michael.