Marketing

Realitní kancelář LUXENT zaměřuje všechny své aktivity a zdroje na dosažení společného cíle, kterým je rychlý a bezproblémový prodej či pronájem vaší nemovitosti.

Oslovení velkého množství potenciálních zájemců předpokládá každodenní využívání promyšlených a účinných marketingových nástrojů. Pracujeme s odbornými realitními tištěnými i elektronickými médii. Ve vybraných realitních časopisech umisťujeme cílenou inzerci i odborné články. Využíváme všechny realitními servery, kde sofistikovaně pracujeme s preferencemi uveřejňované inzerce. Rozesíláme nabídky nemovitostí na cíleně vytvořené adresáře z naší databáze. Sledujeme trendy v oblasti moudrého využívání sociálních sítí a mobilních aplikací a u všech typů inzerce průběžně vyhodnocujeme jejich účinnost a v závislosti na ní hledáme to nejlepší řešení pro tu kterou nemovitost.

Rozvíjíme a ošetřujeme naši interní DATABÁZI poptávajících klientů, majitelů nemovitostí a spolupracujících subjektů, která v průběhu let naší úspěšné činnosti na českém i zahraničním trhu utěšeně roste. Tuto databázi využíváme pro realizaci specifických obchodních transakcí, jakými jsou například prodej luxusních nemovitostí, zámků nebo vybraných investičních příležitostí. Každý specifičtější obchod má u nás svůj individuální marketingový plán. Pro tyto účely jsme na našem webu otevřeli sekci VIP nemovitosti.

Část aktivit LUXENTu se soustřeďuje na nemovitosti z vybraných developerských projektů. V tomto případě je marketing doplněn a vedle časopisecké a elektronické inzerce o například osvědčené prospekty na křídovém papíře. Pro klienty vyhledáváme vhodné byty mezi několika projekty.

Pravidelně rozesíláme zájemcům informace o novinkách v Newsletteru LUXENTu.

Špičkové know-how v oblasti marketingu a podpory úspěšného prodeje patří vedle práce zkušených odborníků mezi základní pilíře obchodního úspěchu realitní kanceláře LUXENT.