HLEDÁME KOLEGY!

Jsme prestižní realitní kancelář se sídlem v centru Prahy 1 tvořená týmem profesně zkušených odborníků na poli exkluzivních realit. Poskytujeme špičkový servis v oblasti nákupu, prodeje či pronájmu jak rezidenčních, tak i komerčních nemovitostí u nás i v zahraničí. Zaměřujeme se na vyhledávání těch nejvybranějších příležitostí. Daří se nám to díky dlouhodobému překonávaní očekávání našich klientů a hluboké znalosti realitního trhu.

Aktuálně do našeho skvělého týmu hledáme ASISTENTKU/TA.

Své CV zasílejte na e-mail info@luxent.cz
Těšíme se na vás!

Co potřebujeme?

Budete „pravou rukou“ vedení a podporou pro makléře. Velmi oceníme vaši komunikativnost a ochotu spolupracovat, důslednost, zodpovědnost a pozitivní přístup plus aspoň krátkou zkušenost s organizačním zabezpečením chodu kanceláře.

Náplň práce

  • Administrativní práce – vyřizování poštovních zásilek, emailů, sken, tisk a kompletace smluvních dokumentů, fakturace, servisní a jiné požadavky ohledně firemních automobilů
  • Denní komunikace s klienty, makléři, developery
  • Tvorba inzercí – realitní můstek Realman, finalizace inzercí, korektura, tvorba prezentací
  • Zajištění chodu kanceláře – domlouvání termínů jednání v kanceláři, doplňování kancelářských a hygienických prostředků, servis při jednáních (káva, čaj, voda)

Co požadujeme?

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Výborná znalost českého i anglického jazyka a komunikační dovednosti
  • Výborná znalost práce na PC (MS Office, Gmail)
  • Organizační schopnosti, zodpovědnost a důslednost
  • Profesionální a reprezentativní vystupování
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou

Co nabízíme?

Přátelské prostředí – Prestižní zázemí na Pařížské ulici – Pracovní poměr na dobu neurčitou – Atraktivní mzdové ohodnocení

Kdy se na vás těšíme?

Nástup je možný od 2.1. 2024.