HLEDÁME KOLEGY!

Jsme prestižní realitní kancelář se sídlem v centru Prahy 1 tvořená týmem profesně zkušených odborníků na poli exkluzivních realit. Poskytujeme špičkový servis v oblasti nákupu, prodeje či pronájmu jak rezidenčních, tak i komerčních nemovitostí u nás i v zahraničí. Zaměřujeme se na vyhledávání těch nejvybranějších příležitostí. Daří se nám to díky dlouhodobému překonávaní očekávání našich klientů a hluboké znalosti realitního trhu.

Do svého týmu aktuálně hledáme dva nové kolegy!

Své CV zasílejte na e-mail info@luxent.cz
Těšíme se na Vás!

Makléř / makléřka pro komerční nemovitosti 

Co potřebujeme - náplň práce

  • Aktivní vyhledávání a náběr komerčních nemovitostí (kancelářské budovy, samostatné kancelářské jednotky, obchodní jednotky, výrobní areály, skladové prostory, logistika, hotely, penziony, restaurace, bary, kavárny, pozemky pro komerční užití atd.)
  • Jednání s klienty, zájemci, nájemci
  • Zajištění zpracování právního servisu
  • Spolupráce na zajištění souvisejícího marketingu a podpory nemovitosti
  • Správa a vedení databáze klientů

Co požadujeme?

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Splnění požadavků zákona ohledně realitního zprostředkování
  • Praxe v oboru min. 2 roky
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Plynulá znalost českého a anglického jazyka
  • Znalost práce na PC
  • Dynamická osobnost s vášní pro úspěšný obchod a dosahování vysokých cílů a zisků
  • Samostatnost, čestnost a profesionalita při jednání s klienty
  • Reprezentativní vystupování
  • Ochota dlouhodobě se profesně rozvíjet a rychle se orientovat v nových situacích a změnách na trhu
  • Vlastní iniciativa, samostatnost, časová flexibilita

Co nabízíme?

Odpovídající finanční ohodnocení - Výpůjčku luxusního firemního vozidla - Firemní telefon - Příjemné pracovní prostředí v nové kanceláří v lukrativní části Prahy 1 na Pařížské ulici - Přátelský kolektiv, týmovou podporu, individuální přístup a zázemí stabilní společnosti - Možnost podílet se na zajímavých projektech v prémiovém segmentu a rozvíjet platformu Luxent Commercial 

 

Asistent / asistentka

Co potřebujeme?

Budete „pravou rukou“ vedení a podporou pro makléře. Velmi oceníme vaši komunikativnost a ochotu spolupracovat, důslednost, zodpovědnost a pozitivní přístup plus aspoň krátkou zkušenost s organizačním zabezpečením chodu kanceláře.

Náplň práce

  • Administrativní práce – vyřizování poštovních zásilek, emailů, sken, tisk a kompletace smluvních dokumentů, fakturace, servisní a jiné požadavky ohledně firemních automobilů
  • Denní komunikace s klienty, makléři, developery
  • Tvorba inzercí – realitní můstek Realman, finalizace inzercí, korektura, tvorba prezentací
  • Zajištění chodu kanceláře – domlouvání termínů jednání v kanceláři, doplňování kancelářských a hygienických prostředků, servis při jednáních (káva, čaj, voda)

Co požadujeme?

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Výborná znalost českého i anglického jazyka a komunikační dovednosti
  • Výborná znalost práce na PC (MS Office, Gmail)
  • Organizační schopnosti, zodpovědnost a důslednost
  • Profesionální a reprezentativní vystupování
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou

Co nabízíme?

Přátelské prostředí – Prestižní zázemí na Pařížské ulici – Pracovní poměr na dobu neurčitou – Atraktivní mzdové ohodnocení