Módní ikony – Již třetí dekádu na vrcholu

Módní ikony – Již třetí dekádu na vrcholu

Dva módní guru, které zbožňuje nejen Hollywood nebo snad dvojice, jež byla zvolena vůdci celého módního světa? Už víte, o kom je řeč? Jejich jména svědčí o všem: Domenico Dolce a Stefano Gabbana. 

Jak to vlastně všechno začalo? 

Tito módní mágové se seznámili v roce 1982 a to v jedné návrhářské agentuře v Miláně. Oba hned vycítili, že si rozumí a dá se říci, že si padli vzájemně do oka a Domenico i Stefano byli přesvědčení o jejich tandemu se brzy dozví celý svět. Začali se scházet a diskutovali na svou společnou budoucností. Společná značka byla vize obou dvou a sjednotila se tak jejich plány v jeden společný, naprosto stejný.  Jejich spolupráce byla dokonalá, oba v ní promítli svoji horkou italskou krev, dokonalý vkus, precizní nápady a potřebu otevřít si vlastní návrhářské studio. Chtěli svoji ideu dovést k dokonalosti, a začít tak předávat svoje jedinečné módní myšlenky lidem chtivým luxusních módních výstřelků.

  dolce-gabbana-comp

Jako každý začátek, nebylo to prvních pár let vůbec jednoduché. Snažili se prorazit s vytvořenými elastickými materiály a komplikovanými kravatami. Na správnou cestu se vydali v roce 1987, kdy je během výletu na Sicílii pohladila sama prozřetelnost a ukázala jim správný směr. Byla to krásná žena, která nahá, jen zahalená černým šátkem pózovala fotografovi pro PIAZZA POLITEAMA (významný palermský časopis). Tato sicilská kráska jim pomohla stvořit jejich novu vizi, která měla být tvořena vášní, silou, důstojností a syrovou smyslností. Byla to správná cesta, vynesla je až na vrchol. Jejich móda získávala větší a větší oblibu a oni stále více a více pracovali na svém stylu. Důležitým milníkem jejich tvorby byla v roce 1985 nominace na Milánském módním týdnu v kategorii „Nový talent“.  Módní rubriky i nákupčí jednohlasně chválili dokonalou kombinace nezávazného romantismu a mužských křivek.

Vzestup značky Dolce & Gabbana se udál v období recese. V období, kdy návrháři padali, a největší módní giganti měli již své pozice jasné (Armani, Versace a Ferre), se středozemní žena a jí inspirovaná kolekce nazvaná jaro/léto S88 prodrala na místo na výsluní. Kolekce, jež sjednocovala ženskou smyslnost, brzy okouzlila osobnosti, jako Julia Roberts, Uma Thurman, Madonna, Nicole Kidman či Demi Moore. A to vehnalo vítr do plachet Domenica i Stefana a během další dekády expandovali dál. V roce 1990 přichází s novou pánskou kolekcí a prvním dámským parfémem. Dravost této značky šla dál a Dolce & Gabbana začali navrhovat koupelové kolekce, domácí kolekce a celou řada skvostných doplňků, nejznámější a nejvíce imitované jsou kabelky a pásky.

 

A samozřejmě jim neunikl ani design mobilního telefonu, a to modelu Motorola V3i Razr. 

dg-motorola
Ale jaká je podle Domenica a Stefana pravá žena? 

Kosmopolitní žena nikdy nesmí zapomenout na své kořeny a na svůj původ. Aby si mohla obléknout průhlednou blůzu, musí se líbit především sama sobě.

Ať už je to láska k drahým kamenům, luxusním šperkům, luxusní nemovitosti nebo ke svému muži, je to pořád jenom čistá láska, která Vás dělá takovou, jaká jste. Úspěšnou, moderní a krásnou ženou. 

Dolce & Gabbana je prostě sen. Nádherný, módní sen. Přepychová značka, jež se stále vyvíjí, ale nikdy nedojde k radikálním změnám, jež by změnily její nezaměnitelné kouzlo. Je neomylná, nadčasová, zastupuje nekonvenční přepych, jež se ani po několika sezónách neokouká. Je to značka, jejíž úspěch a pokrok se odráží v duších dvou nesmírně talentovaných můžu. Mužů, kterým se stala móda životem a osudem.